Opći uvjeti poslovanja
Internetskim stranicama www.tiamo.si upravlja tvrtka TI AMO, trgovina i servis, Mitja Zorman s.p. Tvrtka je registrirana u poslovnom registru Slovenije 01.10.2015.
Opći uvjeti poslovanja i korištenja web stranice www.tiamo.si (u daljnjem tekstu: tiamo.si) sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i drugim propisanim zakonskim propisima za prodaju putem interneta i ovu vrstu poslovanja. Uvjeti se odnose na poslovanje tiamo.si i poslovni odnos između Mitja Zorman s.p., registriranih korisnika (u daljnjem tekstu: korisnici) i kupaca robe ili usluga (u daljnjem tekstu: kupci).
1. Opće informacije o tiamo.si
Tiamo.si je web stranica na kojoj se parfemi prodaju online.
2. Ponuda i porijeklo
Ponuda na web stranici može se svakodnevno mijenjati zbog prirode posla. Cijene pojedine robe su redovne i promotivne cijene odn snižene cijene.
Mitja Zorman s.p. je odgovoran za kvalitetu robe ili izvršenje usluge. Mitja Zorman s.p. također je odgovoran za sve pritužbe ili posljedice koje mogu nastati kada korisnik koristi robu ili usluge. Tvrtka Mitja Zorman s.p. u potpunosti je odgovorna za izvršenje usluga odnosno prodaju robe i sve povezane reklamacije.
Fotografije, slike ili snimke objavljene u sklopu ponuda vlasništvo su Mitja Zorman s.p. ili njegovih dobavljača, poslovnih partnera. Slike parfema su simbolične. Parfemi se toče u univerzalne i ukrasne bočice koje su posebno predstavljene na stranicama parfema.
PORIJEKLO MIRISA
U našoj internet trgovini i poslovnicama nudimo točene parfeme Mistral proizvedene u Poljskoj, čiji je generalni uvoznik za Sloveniju tvrtka A Real, Alenka Rozen s.p.
Dugogodišnje iskustvo proizvođača je najviše klase, što znači da je miris garancija kvalitete i postojanosti našeg parfema.
Naši mirisi inspirirani su najpoznatijim mirisima svijeta i mogu zadovoljiti i najistančanije ukuse. Također nekoliko puta godišnje povećavamo listu točenih parfema zbog noviteta na svjetskom tržištu.
Prodaja točenih parfema odvija se pretakanjem iz velikih boca u odabrane male bočice četiri različite zapremine (15, 30, 50 i 100 ml). Ovaj oblik izlijevanja parfema poznat je stoljećima.
Danas ovaj dizajn spaja tradiciju najviše kvalitete. Zanimljiv je oblik izlijevanja parfema, a ujedno je i najjeftiniji oblik koji postoji na tržištu parfema.
Poured parfemi pripadaju grupi EDP (Eau de Parfum) i puno su postojaniji od uobičajenih komercijalno dostupnih proizvoda za osobnu njegu, kao što su npr. toaletne vode (Eau de Toilette).
Nazivi parfema su vlasništvo određenih brendova, koje mi ne zastupamo, već ih koristimo samo za identifikaciju parfema koji se toče!
Točeni parfemi nisu pakirani kao originalni proizvodi!
3. Postupak registracije korisnika na tiamo.si
Korisnik može izvršiti narudžbu kao gost ili kao registrirani korisnik.
Kako bi korisnik na web stranici tiamo.si mogao pratiti svoju povijest narudžbi, status otvorenih narudžbi i ponavljati prošle narudžbe, mora se registrirati. Korisnik daje svoje podatke, e-mail adresu, adresu za dostavu i druge podatke. Dodijeljeno korisničko ime predstavlja e-mail adresu korisnika. Prvu lozinku korisnik dobiva od tiamo.si, ali kasnije korisnik može promijeniti lozinku po želji. Lozinka se dobiva putem e-maila. Registracija omogućuje korisniku kupnju. Korisnik se može pretplatiti na uslugu primanja elektroničkih vijesti koju može naknadno promijeniti u svom profilu (Moj račun, Postavke računa).
Kupac se može registrirati na web stranici www.tiamo.si/moj-racun ili tijekom same kupnje.
4. Kupnja i faktura
Mitja Zorman s.p. djeluje kao tvrtka koja nudi robu ili usluge putem interneta. Kupac iznos uplaćuje tvrtki Mitja Zorman s.p., te uz robu ili uslugu dobiva i račun. Tvrtka djeluje na području Republike Slovenije. Proizvode šaljemo na područje Republike Slovenije in Republike Hrvatske
PROCES NARUDŽBE
Naručivanje se vrši online 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Kupac odabire i naručuje proizvode dostupne u internetskoj trgovini razvrstane po kategorijama. Svoj odabir proizvoda pregledava na stranici Košarica, gdje je prikazana ukupna vrijednost narudžbe s eventualnim ostalim troškovima narudžbe (dostava i sl.). Također možete unijeti kod za popust na ovoj stranici, ako pružatelj provodi takve promocije u trenutku slanja narudžbe. Kada je kupac zadovoljan odabirom, pritiskom na gumb Nastavi na blagajnu prelazi na stranicu gdje upisuje potrebne podatke o platitelju, adresu dostave, odabire način plaćanja, a može i registrirati račun i potpisati spremni za novosti.
Nakon unosa i odabira svih potrebnih podataka za uspješnu predaju narudžbe, kupac provjerava sve podatke. Narudžbu podnesite pritiskom na gumb Pošalji narudžbu. Ukoliko kupac odabere PayPal plaćanje, otvara se dodatni prozor za prijavu na svoj PayPal račun i potvrdu plaćanja. Ovime je kupnja dovršena.
Nakon izvršene narudžbe, kupac putem e-maila dobiva obavijest da je narudžba primljena u red čekanja. Na njoj su navedeni proizvodi i količine po izboru kupca, a cijela narudžba je vrednovana vrijednostima i eventualnim drugim troškovima narudžbe (dostava i sl.). Kupac ima pravo otkazati narudžbu prije otpreme robe (narudžbu je potrebno otkazati e-poštom na adresu info [afna] tiamo.si). Obavezno zapisati broj narudžbe. E-mail adresa s koje otkazujete narudžbu mora odgovarati e-mail adresi korištenoj u potvrdi kupnje. Ukoliko kupac ne otkaže narudžbu, narudžba ide u daljnju obradu. Ponuditelj može pozvati kupca na njegov kontakt telefon radi provjere podataka ili osiguranja točnosti isporuke. Kada je narudžba otpremljena, davatelj narudžbu dovršava i o tome obavještava kupca. Detalji ugovora na daljinu uvijek su dostupni na serveru www.tiamo.hr, kojemu pretplatnik može pristupiti s korisničkim imenom i lozinkom koju je dobio prilikom prve narudžbe. Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju daljnju valjanost.
UGOVOR O KUPOPRODAJI
Kupoprodajni ugovor između tvrtke Mitja Zorman s.p. i kupaca u internet trgovini www.tiamo.si zaključuje se u trenutku kada Mitja Zorman s.p. šalje prvu elektroničku poruku kupcu o statusu njegove narudžbe (obavijest o primitku narudžbe).
Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede za tvrtku Mitja Zorman s.p. i za kupca. Kupac je osoba s podacima navedenim prilikom narudžbe. Naknadna promjena podataka o kupcu nije moguća.
Kupoprodajni ugovor (prva elektronička poruka o predaji i statusu narudžbe) pohranjen je u elektroničkom obliku na poslužitelju Mitja Zorman s.p.
RAČUN
Svaki paket sadrži i fizički račun koji kupac također dobiva putem e-maila.
5. Načini plaćanja
Kupnja putem Tiamo.si sigurna je, jednostavna i praktična. Kupac mora osigurati točnost i istinitost svojih podataka, bez obzira na način plaćanja.
Prenesite iznos narudžbe na sljedeću adresu:
Tvrtka: Mitja Zorman s.p.
Adresa: Župetinci 50, 2236 Cerkvenjak
Referenca: SI00 ### (### je broj narudžbe)
Kod namjene:GDSV
IBAN: SI56 0468 2011 4204 878
Banka: Nova KBM d.d.
BIC: KBMASI2X
PRUŽAMO SLJEDEĆE NAČINE PLAĆANJA:
Plaćanje putem UPN naloga (prema predračunu)
Prilikom predaje naloga označite da plaćanje želite izvršiti putem naloga za plaćanje ili svoju online banku. Nakon izvršene narudžbe na svoju e-mail adresu dobit ćete sve potrebne podatke za plaćanje. U tom slučaju paket vam šaljemo tek sljedeći dan, kada vaša sredstva stignu na naš račun. Dostavu u ovom slučaju možete ubrzati tako da nam na e-mail adresu info[afna]tiamo.si pošaljete dokaz o uplati. U primjeru prejetega plaćanja do 12h ćemo vam poslati paket još u istom dnevu.
Plaćilo preko sustava PayPal
Prije oddaje naloga kliknite Odaberite Paypal i potvrdite klikom na Paypal Kupi sada. Javilo se u novo okno, gdje se prijavite na svoj Paypal račun i zaključite plaćanje.
Plaćanje s plaćanjem karticom (Mastercard, Visa, American Express, Discover)
Ako Paypal račun ne želite platiti s bilo kojom od naplaćenih kartica plaćanja, odaberite opciju Paypal i potvrdite klikom na Paypal Buy Now. U pojavnom oknu ćete umjesto prijave kliknuti Create an Account (kreiraj račun). U pojavnom oknu će se prikazati polje za unos kartičnih podataka, naslov za račun i e-poštni naslov, ako ćete primiti potvrdu transakcije.
.
.
ROKOVI PLAĆANJA
- pri uplati s uplatnom karticom i paypalom – odmah po oddaji naloga
- preko UPN naloga – do 7 radnih dana
- .
Gornji načini plaćanja vrijede za sve ponude osim ako je drugačije navedeno u samim ponudama.
Pridržavamo se prava da pri određenim ponudama poljubno ograničimo načine plaćanja na samo jedan ili poljubnu kombinaciju načina plaćanja. Takva promjena bit će jasno navedena u samoj ponudi.
Narudžbe se elektronički pohranjuju na serveru i dostupne kupcu u svakom trenutku u njegovom korisničkom profilu (Moj račun). Tvrtka djeluje na području Republike Slovenije. Proizvode šaljemo na područje Republike Slovenije i Republike Hrvatske.
6. Cijena ponude
Cijene svih ponuda roba ili usluga su unaprijed fiksne i uključuju PDV. Cijene vrijede za sve kupce, ali samo za vrijeme trajanja pojedine ponude i u slučaju plaćanja navedenih u ovim uvjetima i samo na web stranici tiamo.si.
Cijene vrijede do isporuke proizvoda. Zadržavamo pravo da ih promijenimo.
Cijene su zaokružene na dvije decimale (1 cent).
Registracijom posjetitelj/kupac postaje korisnik te stječe pravo kupnje i pristupa svim podacima ugovora na daljinu.
Ugovor na daljinu između ponuđača i kupca sklopljen je u trenutku kada ponuđač potvrdi narudžbu (kupac prima e-mail o statusu narudžbe potvrđene). Od ovog trenutka sve cijene i drugi uvjeti su utvrđeni i vrijede kako za ponuđača tako i za kupca.
Plaćanjem po predračunu kupac prihvaća opće uvjete.
7. Minimalna vrijednost narudžbe
Minimalni iznos narudžbe je 9,00 EUR bez eventualnih troškova poštarine. Kupac se o iznosu informira prilikom kupnje (dodavanje i uklanjanje proizvoda iz košarice) te prilikom pregleda same košarice, sve dok isti nije jednak ili ne prelazi iznos minimalne narudžbe.
8. Sigurnost kupnje platnim karticama
Ponuditelj osigurava sva potrebna tehnološka i organizacijska rješenja za potpunu sigurnost kupovine. Sigurnost kupnje također osiguravamo uvažavajući sve važeće zakonske obveze i preporuke slovenske i međunarodne udruge potrošača. Osigurane su sigurne autorizacije i transakcije platnim karticama koje se provode u realnom vremenu uz trenutnu provjeru podataka iz banaka. Podaci o kartici nisu pohranjeni na poslužitelju.
9. Zaštita osobnih podataka
Prilikom registracije ili kupnje kupac ovlašćuje tvrtku Mitja Zorman s.p. prikupljanje, obradu i čuvanje dostavljenih osobnih podataka sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka.
Mitja Zorman s.p. se obvezuje pažljivo i u skladu sa zakonom štititi podatke korisnika.
Podaci se prikupljaju na temelju osobnog pristanka pojedinca i to na neodređeno vrijeme ili, ako je Zakonom o zaštiti osobnih podataka drugačije određeno, na za to predviđeno vrijeme.
Osobni podaci prikupljaju se u svrhu neometane provedbe narudžbi ili ponuda, komunikacija s kupcem, statistička analiza u svrhu poboljšanja rada web stranica i usluga te, po želji kupca, slanje obavijesti, novosti i ponuda (putem SMS poruka, e-maila, pisanim putem na adresu).
U tom kontekstu prikupljaju se sljedeći podaci: IP adresa, osobno ime, adresa prebivališta ili boravišta, datum rođenja, spol, broj telefona, e-mail adresa, vrijeme i datum registracije te arhiva komunikacije s internetskom trgovinom. U slučaju poklon bona također se prikupljaju ime i prezime te adresa primatelja.
Tvrtka Mitja Zorman s.p. poštuje privatnost korisnika web stranice tiamo.si te se obvezuje brižljivo čuvati dobivene osobne podatke te ih bez njihovog pristanka neće proslijediti trećim osobama, odnosno koristiti isključivo u gore navedene svrhe, osim u slučajevima kada se ti podaci traže od nadležnog državnog tijela koje bi za to imalo zakonsku osnovu te u slučaju da postoji sumnja na zlouporabu u poslovanju od strane korisnika web stranice. Mitja Zorman s.p. može proslijediti podatke samo ugovornom izvršitelju obrade podataka.
Unos osobnih podataka i podataka o plaćanju vrši se putem sigurnog online obrasca zaštićenog istim ili sličnim mehanizmima šifriranja koje koriste banke i druge institucije od povjerenja.
Korisnik je sam odgovoran za zaštitu osobnih podataka, na način da osigura sigurnost svog korisničkog imena i lozinke te odgovarajuću programsku (antivirusnu) zaštitu svog računala.
Zbirka osobnih podataka pohranjuje se na web stranici Povjerenika za informiranje (www.ip-rs.si).
10. Komunikacija s korisnicima
Komunikacija z uporabniki tiamo.si poteka preko spletne strani in preko elektronskih sporočil torej preko sredstev komunikacij na daljavo, v izjemnih primerih tudi telefonsko oz. preko maila. Komunikacija s korisnicima odvija se i putem društvenih mreža na kojima je registriran profil parfema TI AMO.
O određenoj ponudi korisnik saznaje na web stranici www.tiamo.si, putem oglasnih poruka u tiskanim, elektroničkim, online medijima, radijskim ili televizijskim medijima.
Ponuda na web stranici bit će sastavljena na način da je iz njezine poruke jasno da se radi o ponudi roba ili usluga s određenim popustima, akcijama ili pogodnostima te uvjetima pod kojima će se pojedina ponuda moći ostvariti.
Korisnik će se moći pretplatiti na primanje elektroničkih obavijesti te se na jednostavan način odjaviti od primanja istih. Obavijesti uključuju informacije o trenutnim ili budućim ponudama, promociji tiamo.si i drugim reklamnim porukama tiamo.si ili njegovih partnera. Za primanje obavijesti smatra se da je potrebna osobna suglasnost i ona nije moguća ako korisnik to ne označi prilikom registracije ili se na isti ne prijavi na drugi način.
11. Osnovne informacije za korisnike
Stranica tiamo.si sadrži podatke o tvrtki koja upravlja web stranicom. Ti podaci su naziv i sjedište tvrtke, kontakti i drugi potrebni podaci, barem oni koji su propisani zakonom.
Korisnici će također pronaći informacije o robi ili uslugama, uvjetima isporuke, valjanosti ponude i druge informacije.
Korisnici koji imaju bilo kakva pitanja u vezi s ponudom mogu ih postaviti putem web stranice. Putem e-mail adrese ili kontakt forme, telefonom ili putem društvenih mreža. Način zalaganja bit će objašnjen na samoj web stranici, društvenoj mreži ili na drugi način. Tiamo.si također može objaviti ova pitanja zajedno s odgovorima. U slučaju automatske objave tiamo.si zadržava pravo brisanja teksta koji je uvredljiv, nezakonit, nemoralan ili kriminalan.
Pitanja i ostali tekstovi izražavaju mišljenje autora i tiamo.si se odriče svake odgovornosti. Pitanja vezana uz ponudu ili druga pitanja možete uputiti putem e-maila, online obrasca ili na broj (041) 845 311 radnim danom od 8 i 16 sati.
12. Odricanje od odgovornosti
Stranica tiamo.si djeluje kao kataloška prodaja roba i usluga. Unatoč nastojanju da ponuda bude što točnija i ažurnija, može se dogoditi da se podaci o robi i uslugama te cijena mijenjaju tako brzo da ih ne možemo ispraviti, a na web stranici su i dalje nepromijenjeni. U slučaju narudžbe takve robe ili usluge, tvrtka obavještava kupca o promjenama i odustaje od kupnje, ili omogućuje mu otkazivanje narudžbe ili dogovor o nekoj drugoj opciji.
Zadržavamo pravo na tiskarske pogreške i pogreške nastale slučajnim kvarom informacijsko-tehničkog sustava web stranice.
Tvrtka ne odgovara za točnost unesenih podataka od strane kupca.
13. Isporuka
Dostava narudžbe traje od 1 do 4 radna dana – vikendom i praznicima nema isporuke. Narudžbu šaljemo u pravilu isti dan, pod uvjetom da je narudžba predana (i plaćena) do 12 sati istog dana.
- pružatelj će isporučiti robu ili usluge u dogovorenom roku
- ugovorni partner za dostavu pošiljaka je Pošta Slovenije d.o.o.
- trošak dostave je fiksan i iznosi 4,50 € s PDV-om (jedinstven za cijelu Hrvatsku i konačan.
- dostava je besplatna za kupovinu jednaku ili veću od 80,00 €
- kupovnom vrijednošću smatra se vrijednost košarice bez troškova dostave
- naš partner dostavlja pakete u jutarnjim satima na adresu koju ste unijeli prilikom narudžbe
- Budući da dostavna služba dostavlja pošiljke u jutarnjim satima, možete se odlučiti i za dostavu na bilo koje drugo ime ili adresu
- ukoliko niste na naznačenom mjestu (tvrtka, ured i sl.) u vrijeme dostave, dostavljač će ostaviti poruku s uputama za kasnije preuzimanje
- ako kupac ne primi robu u roku od nekoliko dana od otpreme, dužan je odmah obavijestiti dobavljača. U tom slučaju pružatelj utvrđuje razloge i o tome obavještava kupca.
Naručenu robu dostavljamo na području Republike Slovenije.
ŠTETA PRI ISPORUCI
Prilikom preuzimanja pošiljke, kupac je dužan provjeriti njen sadržaj. U slučaju oštećenja, kupac samo obavještava tvrtku Mitja Zorman s.p. e-poštom na adresu info [afna] tiamo.si. Nakon inicijalnog kontakta, kupac cjelokupnu pošiljku (paket, zaštitna ambalaža, proizvodi) vraća tvrtki na adresu Mitja Zorman s.p., Župetinci 50, 2236 Cerkvenjak, koja mu osigurava zamjensku pošiljku.
14. Pravo potrošača na odustanak od ugovora
Smatra se da je kupnja izvršena ugovorom na daljinu. Jezik na kojem se sklapa Ugovor je hrvatski.
OPIS PRAVA NA ODUSTANAK OD UGOVORA:
Kupac može zatražiti (pisanim putem, e-mailom, telefonom ili osobno) sklapanje ugovora na daljinu te ga može dobiti poštom na svoju adresu, u elektroničkom obliku putem e-maila ili osobno preuzeti u sjedištu tvrtke.
Kupac ima pravo u roku od četrnaest (14) dana od predaje narudžbe obavijestiti tvrtku da odustaje od narudžbe, bez obrazloženja svoje odluke. Ukoliko je kupac već primio robu, ima pravo u roku od četrnaest (14) dana od primitka pismeno obavijestiti tvrtku da želi vratiti robu. Ukoliko je kupac već platio robu, tvrtka mora vratiti uplaćenu kupovninu odmah ili najkasnije u roku od četrnaest (14) dana nakon primitka obavijesti o odustajanju. Ponuditelj može zadržati povrat primljenih uplata do preuzimanja vraćene robe ili dok kupac ne dostavi dokaz da je robu poslao natrag, osim ako tvrtka ne ponudi mogućnost da sama prihvati vraćenu robu.
U slučaju odustajanja od ugovora, Mitja Zorman s.p. odmah ili najkasnije u roku od četrnaest (14) dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora, vratiti sve primljene uplate. Kupac može artikle pregledati i testirati u mjeri u kojoj je to potrebno za utvrđivanje stvarnog stanja. Kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ako je smanjenje rezultat ponašanja koje nije prijeko potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe. U vezi s odustajanjem od ugovora, kupac snosi troškove povrata robe.
Također ćemo zamijeniti robu ako smo Vam poslali pogrešan proizvod zbog naše pogreške. Cjelokupni iznos kupnje (uključujući trošak dostave) bit će vam vraćen odmah po primitku vraćene robe.
Obrazac za odustanak kupca od ugovora nalazi se OVDJE.
15. Činjenična pogreška
Kupac može ostvariti svoja prava iz materijalnog nedostatka ako o nedostatku obavijesti prodavatelja (Mitja Zorman s.p.) u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. Kupac je dužan u obavijesti o nedostatku pobliže opisati nedostatak i omogućiti prodavatelju da pregleda artikl. O nedostatku kupac može obavijestiti prodavatelja osobno, o čemu mu prodavatelj izdaje potvrdu, ili istu dostaviti u trgovinu u kojoj je artikal kupljen ili predstavniku prodavatelja s kojim je sklopio ugovor. Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke robe koji se pokažu nakon isteka dvije (2) godine od isporuke artikla. Ukoliko je predmet ugovora između prodavatelja i kupca rabljena stvar, prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke robe koji se pokažu nakon isteka jedne (1) godine od isporuke stvari. Smatra se da je nedostatak na robi već postojao u trenutku isporuke ako se pojavi u roku od šest mjeseci od isporuke.
Greška je stvarna:
- ako stvar nema svojstva potrebna za njezinu normalnu uporabu ili za promet
- ako stvar nema svojstva potrebna za određenu namjenu za koju je kupac kupuje, a koja je prodavatelju bila poznata ili je morala biti poznata
- ako stvar nema svojstva i svojstva koja su izričito ili prešutno ugovorena ili propisana
- ako je prodavatelj isporučio stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model pokazan samo radi obavijesti
Prikladnost robe za uobičajenu uporabu procjenjuje se u odnosu na običnu robu iste vrste i uzimajući u obzir sve izjave prodavatelja o svojstvima robe od strane prodavatelja ili proizvođača, posebice putem oglašavanja, prezentacije proizvoda ili oznake na samoj robi.
Kupac koji je pravilno obavijestio prodavatelja o nedostatku ima pravo zahtijevati od prodavatelja da:
- otkloniti nedostatak robe ili
- vratiti dio uplaćenog iznosa razmjerno pogrešci ili
- robu s nedostatkom zamjenjuje novom, besprijekornom robom ili
- vraća uplaćeni iznos.
Ukoliko postojanje nedostatka na robi ili nepravilnost u pruženoj usluzi nije sporno, tvrtka (Mitja Zorman s.p.) će zahtjevu kupca za utvrđivanjem materijalnog nedostatka udovoljiti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od osam (8) dana. U slučaju osporavanja postojanja nedostatka na robi ili nepravilnosti u izvršenju usluge, tvrtka (Mitja Zorman s.p.) će najkasnije u roku od osam (8) dana pisanim putem odgovoriti na zahtjev kupca za utvrđivanjem materijalnog nedostatka. .
Vraćenu robu šaljite na našu adresu:
Mitja Zorman s.p.
Župetinci 50
2236 Cerkvenjak, Slovenija
Obrazac za prijavu činjenične pogreške nalazi se OVDJE. Ispunite obrazac i pošaljite ga na e-mail info [afna] tiamo.si ili isprintan na našu adresu: Mitja Zorman s.p., Župetinci 50, 2236 Cerkvenjak, Slovenija.
Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
16. Rješavanje pritužbi i sporova
Tvrtka Mitja Zorman s.p. nastojat će svaku nejasnoću, primjedbu ili reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku, poštujući zakon (Zakon o zaštiti potrošača) i dajući sve od sebe da dođemo do dogovora.
Primjedbe i pritužbe prihvaćamo na više načina:
- pisanim putem Mitja Zorman s.p., Župetinci 50, 2236 Cerkvenjak, Slovenija
- pisanim putem na adresu e-pošte info [afna] tiamo.si
Postupak pregleda je povjerljiv. Ukoliko dogovor nije moguć, za rješavanje sporova nadležan je stvarni sud u Mariboru.
Tvrtka Mitja Zorman s.p. će u roku od pet radnih dana potvrditi da je zaprimilo prigovor, obavijestiti kupca koliko će trajati njegovo rješavanje te ga obavještavati o tijeku postupka. Ponuditelj je svjestan da je bitno obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegova nesrazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastaju u rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor pred sudom. Stoga pružatelj ulaže sve napore da se eventualni sporovi riješe mirnim putem.
Sukladno zakonskim normama, ne priznajemo niti jednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. Mitja Zorman s.p., koji kao ponuđač roba i usluga omogućuje internetsku trgovinu na području Slovenije, na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je potrošačima dostupna na poveznici OVDJE.
Navedeni propis proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktiva 2009/22/EZ.
Želimo vam ugodno iskustvo kupnje!
Zadnja izmjena općih uvjeta: 01. 01. 2023